Här hittar du svar på våra vanligaste frågor. Har du något annat du undrar över är du givetvis välkommen att kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se!

Beställning

Ja, du har möjligheten att välja leveransadress i kassan när du gör beställningen.

Om din order ännu inte är packad och skickad kan du avbeställa den. Vi packar och postar ordrar dagligen, och då vi endast nås via epost ber vi dig att maila oss omgående för att göra en avbeställning. Alternativt så kan du returnera beställningen till oss efter att du mottagit den.

Om din order ännu inte är packad och skickad kan du ändra den. Vi packar och postar ordrar dagligen, och då vi endast nås via epost ber vi dig att maila oss omgående för att göra en ändring.

Nej, för närvarande levererar vi på Megabilligt.se tyvärr endast inom Sveriges gränser.

I varukorgen kan du skriva in din rabattkod i fältet “Rabattkod” nederst på sidan och därefter klicka på “Använd rabattkod” för att aktivera den.

Om du glömt bort att använda din rabattkod måste vi be dig att spara den till ett framtida köp då vi tyvärr ej kan aktivera den i efterhand.

Maila oss omgående om du märker att du angivit fel adress, om din order ännu inte är skickad kan vi byta till rätt adress. Om paketet skickas med fel uppgifter kan vi inte skicka ut produkterna på nytt förens det första paketet har returnerats till oss

BETALNING

Hos Megabilligt.se betalar du enkelt, smidigt och säkert med Klarnas alla betalsätt så som Betala direkt (direktbetalning med internetbank, kort), Betala senare (faktura) eller Dela upp din betalning (delbetalning).

Har du valt att handla på faktura får du din faktura skickad direkt på den e-postadress du har angett vid beställning.

Vänligen kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se, så skickar vi en ny faktura till dig via epost.

LEVERANS

Vi postar ordrar varje dag (helgfria vardagar). Vi kan dock inte garantera någon specifik leveranstid, men Postnord utlovar leverans inom 1–3 vardagar.

För närvarande kan du tyvärr inte följa din order online. I framtiden kommer du tillsammans med orderbekräftelsen som du får via e-post hitta en länk för att spåra din försändelse direkt på Megabilligt.se.

Alla våra försändelser hanteras i dagsläget av Postnord.

Vänligen kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se och uppge ditt ordernummer så undersöker vi vad som hänt och kan efterlysa paketet hos posten.

Om du inte har fått någon avisering via sms eller mejl från Posten och inte har mottagit din beställning ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se och uppge ordernummer. Om du via spårningen kan se att paketet ligger på utlämningsstället kan du hämta ut paketet genom att uppge kollinumret på utlämningsstället.

REKLAMATION

Kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se. Uppge ordernumret vid kontakt med kundtjänst så kan vi enklare hitta den bästa lösningen för dig!

Kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se. Uppge ordernumret vid kontakt med kundtjänst så kan vi enklare hitta den bästa lösningen för dig!

Garantitiden varierar från produkt till produkt, därför ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se vid ett eventuellt reklamationsärende. Uppge ordernumret vid kontakt med kundtjänst så kan vi enklare hitta den bästa lösningen för dig!

RETUR

Vänligen kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se och uppge ditt ordernummer. Du kommer därefter att få en adress för att skicka tillbaka varan/varorna. Du som kund står för returkostnaden och ansvarar för att paketet kommer fram till oss. Vi rekommenderar därför alltid att ett spårbart transportalternativ används vid retur.

Kom även ihåg att märka returen med ditt ordernummer för att slippa en lång hanteringstid för återbetalningen. Du kommer att bli återbetalad genom samma betalningsmetod som du använt vid köpet.

Om du har valt att betala med faktura behöver du kontakta oss innan du sänder varan i retur så att vi kan förlänga fakturans sista betalningsdag. Om du returnerar hela ordern makulerar vi fakturan när paketet är åter hos oss. Har du returnerat delar av ordern krediterar vi den delen av fakturan när vi har varan i retur och du betalar kvarstående belopp för produkterna du valt att behålla.

Från det att vi mottagit paketet tar det ca en vecka innan återbetalningen är dig tillhanda.

För att byta till en annan storlek eller färg behöver du returnera din vara och därefter beställa den nya produkten på nytt. Vänligen kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se så hjälper vi dig.

ÖVRIGA FRÅGOR

Megabilligt.se drivs av
Nordic Online Sales AB (org nr. 559098-7318)
Pressargatan 11
63229 Eskilstuna

Vi försöker att svara på alla mail inom 24 timmar under helgfria vardagar. Ibland har vi hög belastning och svar kan då tyvärr dröja ytterligare.

Under alla slutsålda produkter kan du skriva din e-postadress för att få ett mail så snart varan finns i lager igen. Ska du använda varan inom en viss tid, kan du alltid kontakta oss på kundtjanst@megabilligt.se för att få ett beräknat leveransdatum.

I slutet av nyhetsbrevet finns en länk där du kan göra en avanmälan från våra nyhetsbrev.