Retur

Välkommen till Megabilligt’s returguide! Här hjälper vi att göra en retur så snabbt och smidigt som möjligt. Följ instruktionerna nedan för att returnera ditt köp.

Hos Megabilligt.se har du som privatperson (gäller ej företag) rätt att returnera ditt köp i upp till 100 dagar från det att du har mottagit produkten.

För att ångerrätten ska gälla så ska produkten vara oskadat och oanvänd samt i originalförpackning med alla eventuella tillbehör. Klistra eller tejpa inget på originalförpackningen. Du får självklart prova produkten (gäller ej plomberade & hygienprodukter så som in-ear hörlurar, underkläder, tandborstar och liknande). Vid bruten plombering inkluderas produkten ej i ångerrätten.

Det är du som konsument som står för returfraktkostnaden.

Om du har mottagit en trasig produkt ber vi dig att kontakta oss via kontaktformuläret och ange ordernummer samt en utförlig orsak till reklamationen. Om reklamationen godkänns så ersätter vi dig med en ny produkt och skickar en fri returfraktsedel så du kan returnera den defekta produkten kostnadsfritt.

Om du har mottagit fel produkt, kontakta oss via kontaktformuläret, ange ordernummer och vad som blivit fel. Bifoga gärna en bild på den fellevererade produkten så vi kan säkerställa vad som blivit fel.

Vill du byta en produkt du köpt är du välkommen att lägga en ny beställning och returnera den andra produkten.

Vid återbetalning så återbetalas pengarna med samma betalningsmetod som du använde vid beställningen inom 3-5 arbetsdagar av Klarna. Har du ytterligare frågor om betalning & återbetalning? Vänligen kontakta Klarnas kundtjänst.

 

Så här gör du en retur

Packa ditt köp väl så att det inte skadas under postgången. Du kan med fördel använda samma emballage som din beställning levererades i. Märk paketet med ditt ordernummer eller inkludera eventuell följesedel som var med.

Skicka paketet till följande adress:

Nordic Online Sales AB
Pressargatan 11
63229 Eskilstuna

Du som kund står för returkostnaden och ansvarar för att paketet kommer fram till oss. Vi rekommenderar därför alltid att ett spårbart transportalternativ används vid retur.